Lång fredagskväll i stallet

Förlåt att jag inte uppdaterat, men jag har fortfarande slut på 3G och min telfon dog vid 18-tiden tror jag. Idag red vi lite bommar och jag hade Kapten. Det gick faktiskt väldigt bra och han blev fin efter ett tag. Idag hade vi inte lika bra samspel som förra veckan, men det gick fortfarande bra och jag är nöjd. Efter ett bra pas för Johanna skrittade vi ut en sväng i skogen, vilket var väldigt mysigt. Vi hade också ca 53748394 fotbollar som flög in i paddocken och 2-3 flög precis bakom/över rumpan på Kapten. Jag tycker synd om hästarna för de blev ju såklart spända av det... Idag klickades det även lite bilder av duktiga Frida.
Efter att jag ridit hjälpte jag min kompis med att förbereda och fixa i ordning inför en dressyrtävling i morgon. Jag fodrade även privatstallet så att hon skulle hinna rida igenom sin ponny innan i morgon. Vi mockade, putsade, packade, åkte iväg och åt, borstade och flätade hennes ponny. Det blev en längre kväll i stallet än jag trott, men mysigt var det. I slutet var det endast vi kvar i stallet, det var verkligen hur lugnt som helst. Jag skulle verkligen kunna göra om en kväll som denna.
 
Nej nu är täcket väldigt lockande. Ni får sova gott och vi hörs igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback