Ny vecka i morgon

Förlåt att det bara blivit uppdateringar via mobilen idag, men efter att jag pluggat hade jag ingen motivation till att skriva åt er. Sen kom VM top-four finalen ivägen i någon timme, tyvärr gick det inte jättebra för Roffe rent placeringsmässigt idag. Men jag tycker att han levererade riktigt bra och proffsiga rundor på de 3 andra ryttarnas hästar som han aldrig suttit på tidigare.
Jag håller verkligen på att bli förkyld nu så jag tänker gå och göra mig i ordning för natten redan nu för att få så mycket sömn jag bara kan. Krypa ner under täcket framför ett till avsnitt av TVD ska jag iaf göra nu och hoppas att jag är lite friskare tills i morgon, har roliga planer för i kvällen nämligen. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback