Onsdagskväll

Ledsen att jag varit frånvarande under kvällen, men jag har pluggat engelska till ett prov som vi har i morgon och ville verkligen fokusera på det. Jag var också i stallet längre än jag brukar, men jag passade på att åka med när min brorsa hade match och jag tog med den hästrädda hunden till stallet under tiden. Btw så har Promise redan börja fälla något otroligt redan, jag avskyr när de fäller och på vintern när de får tjock päls. Tunn och fin sommarpäls ihop med en fin man, perfektion i mina ögon. Jag hoppas att hon inte fäller lika mycket nästa gång för jag har fått 2 omgångar med riktigt stora högar av päls som lossnat...
- Fluffiga pärlan
 
Nu ska jag titta på PH, som jag gör alla andra måndagar, tisdagar och onsdagar. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback