Planer för denna dagen

Idag är det en av de där sega morgnarna, men det är bara att masa sig upp. Idag är det både skola och stallet som står på schemat för min del. I stallet ska lilla ponnyn tas ordentligt om hand om och verkligen bli bortskämd med en massa mys. För i helgen fanns det inte mycket tid att ta hand om henne då jag lite snabbt fick agera hästfixare i lördags under våran ridklubbs pay n jump och efter det var jag tvungen att åka hem eftersom att jag skulle iväg ner på stan med Denise.
Nu ska jag packa på mig en massa varma kläder och sedan gå ut med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba. Ni får ha en härlig dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback