Svar på allt mellan himmel och jord

Hur många år har du ridit? Jag håller inte riktigt räkningen, men jag tror att det blir mitt 9:e eller 10:e år iår.

Vilken/vilka hästar har du inte ridit på rocklunda? Det finns en hel del hästar jag inte har ridit b.la Mozart, Julle, Romandina, Laban, Perdita.
 
Vilken häst på rocklunda tycker du att du klickar ganska bra med i ridningen förutom t.e.x Kapten, Carpen och Promise? De 3 nämnda hästarna är de hästar som jag rider om jag får välja, just för att det är dem som jag har klickar bäst med. Annars tror jag att jag klickar hyfsat ihop med Hux nu när jag ridit honom några gånger, några gånger är ca 4... Jag bör verkligen börja rida andra hästar känner jag, tack för frågan och wake up callet.
   
    
Vad skulle du vilja jobba med i framtiden? såklart svårt att veta nu, men tankar och drömmar har man väl? ;) 
Denna frågan svarade jag precis på i detta visste ni kanske inte om mig, jag är lite bekväm av och orkar inte skriva det igen.

Vad är den största skillnaden mellan grundskola och gymnasiet? Vad saknar du mest från grundskolan? På gymnasiet är det mycket mera eget ansvar och helt annorlunda med frånvaro och liknande. Man är inte hemma för att man är förkyld, utan endast om man spyr, inte kan andas eller har 40-graders feber. Det jag saknar mest ifrån grundskolan är vissa av mina lärare, mina nya är väldigt bra dem också. Men vissa lärare hade jag gärna haft med mig upp i gymnasiet.
 
Du brukar ju vara hundvakt åt en hund som heter Gucci har jag märkt, så du verkar gilla hundar. Skulle du vilja ha/kunna tänka dig ha en egen hund? Jag hade väldigt gärna haft en egen hund och Gucci, vi har snart vaktat henne totalt 1 år och vi är väldigt fästa vid henne nu. Det som är skönt med att låna Gucci som vi brukar göra att att vi kan lämna hem henne om vi ska åka iväg eller om vi bara tycker att det blir för mycket efter ett tag. Hade mamma frågat hade jag inte tvekat för en sekund på att köpa en hundvalp, så svaret blir ja. Förutsatt att valpen och Gucci går bra ihop.
 
Vad är ditt allra bästa barndomsminne? Beror på vad som räknas som barndomsminne. Men jag kommer nog inte glömma när mina föräldrar och Linneas föräldrar bestämde att vi skulle bo bredvid varandra på High Chaparral och vi barn visste inte om det. När vi skulle checka in var Linnea av en "slump" på väg för att köpa glass, vilket jag inte visste och så höll våra föräldrar för våra ögon och ledde oss till varandra som en överraskning. Sen spenderade vi helgen ihop där och det var väldigt roligt.

Favoritfärg? Marinblå, svart & vit

Favoritmat? Svensk husmanskost
 
Vilka är dina förebilder/idoler? :) Inom ridningen är det nog Beezie Madden, Rolf Göran Bengtsson & Tinne Vilhelmson Silfvèn.
  
Vad tycker du om mig? :D :* Jadu Denise din jävel, nejdå. Du är hur go som helst och en person som jag har kommit väldigt nära under en sån kort tid.
 
Nämn 3 saker du inte skulle kunna leva utan. Mina übrbra vänner + min familj, hästarna och djuren (Gold & Gucci)

Favoritlåten just nu? Jag lyssnar på så många olika låtar hela tiden, men dessa låtar hörs ofta i mina lurar.
Freak - Molly Sandén
Carry you home - Zara Larsson
 
XoXo//Emma
 

Kommentarer
Denise säger:

aaawh min babe :*

Svar: :*
None None

2014-09-22 | 15:23:00
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback