Underbar kväll med goa tjejer

Har precis kommit hem och fått av mig klackskorna, fy satan vad ont i fötterna jag fick. Jag och Denise hade inte tänkt vara kvar efteråt, men några av de som hade uppträtt i biblioteket ville ut och kolla på kulturnatten och bara göra stan så då hängde vi med dem tills de behövde åka hem. Det var så härligt att vara med dessa brudar ikväll, det finns inte ord att beskriva vilken kväll det har varit och det känns verkligen som att vi varit vänner ett bra tag och inte endast 1 månad. Jag saknar bara att Ebba inte var med, hon får vara med nästa gång när vi gör något liknande. Då kommer vi snacka maxat med goa personer.
Nu tänker jag krypa ner under täcket, ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

Jaaaaaaa bästa kvällen på länge!! Älskar er!! <3

Svar: Älskar er också :* <3
None None

2014-09-20 | 23:29:59
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback