Working hard

Jag har lekt lite med photo booth idag, även om jag hade det på min vita dator. Blev lite som på nytt född med en ny dator känner jag, hehe. På den första bliden är det också en lagom fin skugga som blev konstig med effekten, det är inte armhålehår och det lovar jag er för dem rakades igår så dem är totalt clean... Jag tycker det är ganska ofräcsht med hår under armarna på tjejer och därför ville jag bara påpeka det.
Jag fick en del inspiration till bloggandet nu på kvällskvisten så jag spånade en del idéer och har skrivit några inlägg åt er. Tyvärr glömde jag då av att pausa emellan för att slänga in ett inlägg åt er här och nu ska jag precis krypa ner under täcket framför PH på datorn. Därför får detta bara bli ett snabbt inlägg där jag i princip bara säger god natt. Vi hörs igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback