Äntligen fredag

God morgon på er, jag hoppa att allt är bra med er. Själv är jag mer död än levande, men jag tar mig igenom skoldagen. Skoldagen kommer nog att avsluta med att titta på någon film, vilket känns helt lagom efter denna veckan. Inget kommer ju dock slå att få helg i eftermiddag, jag försov mig i morse så helgen är verkligen läglig.
 
Det är ju fredag idag, vilket betyder att jag har Kapten. Men jag har även träning och idag är det hoppning som står på schemat. Jag vill nog hoppa Kapten, Carpen eller Perry och precis som vanligt skriver ja hur det gick när jag kommer hem ikväll.
 
Nu ska jag gå med Gucci en sväng innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback