Då var det torsdag

God morgon på er, hoppas att allt är bra med er. Själv vaknade jag nyss och har precis fått i mig i frukost. Tänkte åka och köra ett pass på gymmet lite tidigare idag så att jag har kört 3 pass denna veckan, även om jag inte är hemma och har tillgång till gymmet under helgen.
 
Gymmet och en bilresa på 4 timmar är väl det jag har inplanerat för idag. Ska väl även plugga lite smått samt fixa ytterligare lite inlägg åt er. Med andra ord har ni fortfarande lite tid på er att kommentera om det är något speciellt inlägg ni vill se på bloggen nu under helgen.
 
Nu ska jag och brorsan gå med Gucci innan jag beger mig mot gymmet för att köra ett pass där. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞ säger:

Så fin bild!! <3

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-04-09 | 10:15:05
Bloggadress: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback