Finally

Äntligen har jag fått lov nu, ett plus är också att vi inte har några uppgifter att göra över lovet mer än förberedelser för nationella. Alltså kommer jag kunna koppla av under detta lovet. Om en vecka sitter jag även i bilen på väg till Sälen och det ska bli skönt att vara i fjällen några dagar.
 
Eftersom att jag är ledig har jag även tid att fixa ihop en massa bra inlägg åt er. Ni får gärna kommentera era förslag, så sätter jag mig och skriver ihop inlägg utefter dem. Allt för att bloggen ska bli roligare, just nu har det bara varit så mycket skola ett tag. Men tyvärr är det livet som gymnasieelev och skolan går före bloggen, även om jag vill det eller inte. 
 
Nu ska jag njuta lite av ledigheten och inte göra mycket alls. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback