Framme i fjällen

Nu är vi framme här i fjällen och har varit det i några timmar nu. Det var en lång bilresa, men jag hade plugg att göra och private practice att titta på så bilfärden gick fort för min del. På vägen hit stannade vi och hyrde skidor till min brorsas kompis som är med oss och hon som vi hyrde skidorna av var hur trevlig som helst och vi alla fick oss ett gott skratt. En bra början på denna helgen med andra ord.
 
Det är lite tomt att inte ha med sig hunden här uppe, samtidigt som det är ganska skönt att inte ha henne här. Jag tänkte nämligen precis gå och släppa ut henne, men isf får jag förflytta mig 30 mil först. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback