God morgon onsdag

Det har redan hunnit blivit mitten av veckan och abra en ynka dag innan det är helg. Idag ska jag bara åka till skolan och skriva prov, sen ska jag hem och fota till en utställning som vi ska ha. Dock är vädret inte riktigt med mig idag, så jag kanske får ta och fota på fredag istället. Det är nämligen mulet och alltså sämre ljus att fota i.
 
Eftersom att det är onsdag ska jag även till stallet och ta hand om lilla grå en sväng idag. Eftersom att jag slutar så pass tidigt så hinner jag ta hand om henne innan hon börjar gå lektioner igen. Måste även åka iväg med blodtrycksmaskinen till sjukhuset under eftermiddagen, så jag kommer ha saker att göra trots att det är att plugga.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Emilia Jansson säger:

Härligt med kortdag! :)

Svar: Yes :)
Kram
None None

2015-04-29 | 07:52:47
Bloggadress: http://eryttaren.horseworld.se/
Anonym säger:

Åh så härlig bild! :)

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-04-29 | 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback