God morgon tisdag

God morgon på er, hoppas att allt är bra med er. Själv ville jag inget hellre än att ligga kvar i sängen i morse, men det är vardag och skola så det var bara att pallra sig upp. Förutom det börjar stressen med allt plugg lägga sg lite, vilket är väldigt skönt.
 
Det är ju tisdag idag, vilket betyder att jag också har stallet och lilla grå under eftermiddagen. Idag käns som en sån dag då jag bara vill gosa en massa med henne, bara stänga ute omvärlden för en stund. Så det tänker jag göra, sen ska jag såklart mocka och ta hand om henne också.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback