God morgon tisdag

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är det bara bra, lite seg precis som man brukar vara på morgnarna. Det brukar dock bli bättre efter en promenad ute i det fina vädret med Gucci. VI har verkligen haft tur att få sånt fint vårväder *peppar peppar*.
 
Eftersom att det är tisdag idag har jag även stallet inplanerat, precis som alltid. Idag kommer jag komma dit lite tidigare då jag bara har 2 lektioner under dagen. Vilket kommer betyda att jag kommer hinna plugga tidigt och få kvällen ledig och det tackar jag inte direkt nej till.
 
Nu ska jag gå en sväng med Gucci och innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback