God morgon tisdag

God morgon på er. Idag har vi en ny månad, även om jag tror att alla har koll på det eftersom att många tycker att det är roligt att praka andra just idag. Jag är så lättlurad så jag tror på det mesta, så länge inte det är helt galet. Jag kommer inte pranka någon idag, mer än att jag och lite människor prankar på twitter. Det roliga är att vi lyckats med 1 av kanske 25 pranks.
 
Idag har jag en skoldag som endast består av med, dock utav en paus med historia mitt under dagen och efter den ska vi ses nere på stan för att kika lite. Kommer inte exakt ihåg varför eller på vad, men det är bara att ta sig ner dit och jag vet att det var elaterat till vår utsällning som vi ska ha i Maj. Efter skolan blir det nog inget stall för min del, måste nog tyvärr prioritera att plugga till provet i eftermiddag då jag och mamma bokat ett pass i spinning tillsammans framåt kvällen.
 
Nu ska jag gå med Gucci en sväng innan jag åker och möter upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback