God morgon torsdag

God morgon på er, hoppas att allt är bra. Själv känner jag mig allmänt seg, det kan vara för att jag vet att veckans längsta dag väntar. Men också för att jag har ett hål, vilket inte gör det hela så mycket bättre.
 
Som det ser ut nu har jag inga speciella planer för dagen, mer än att det troligtvis blir en sväng till gymmet tillsamans med mamma framåt kvällen. Annars blir det nog bara en kväll hemma utan några måsten, eventuellt att jag pluggar lite. Men det är inte jättenödvändigt just ikväll, så vi får se hur jag gör.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka iväg och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Maja säger:

Men gud vilken söt gnagare!!

Svar: Tack snälla
None None

2015-04-16 | 13:30:24
Bloggadress: http://majawallstrom.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback