God morgon torsdag

Idag börjas dagen med ett nationellt prov och sedan går jag i skolan till 16. Inte det roligaste, men det är tyvärr inget som vi kan göra något åt. Det är bara att göra det bästa av situationen så överlever jag.
 
Planerna för dagen är inga jättespeciella, mer än att det är skola som gäller. När jag kommer hem behöver jag sätta mig och plugga om jag vill kunna ha lite andrum i helgen. Det är nämligen hundutställning som vi tänkte åka och kika på nu på lördag.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Julia Axelsson säger:

Usch för de nationella proven alltså, men det är bara att kämpa på fina du!

Sv: Ja eller hur :D

Svar: Tack fina du :*
Kram
None None

2015-04-23 | 17:07:33
Bloggadress: http://nouw.com/juliaaxelsson

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback