God morgon torsdag

Även igår blev det plugg sent in i natten, vilket resulterade i 4 timmars sömn. Men här sitter jag, pigg och glad och är redo för skolan. Nja, pigg kan jag väl inte direkt säga att jag är men jag är glad för att jag får ett efterlängtat lov i eftermiddagen. 
 
Planerna för dagen är bara skolan, sen hade jag bara tänkt ta det lugnt och koppla av. MIn kropp och hjärna har gått på högvarv de senaste dagarna så om jag inte kopplar av kommer den nog snart att lägga av.... Troligtvis får jag och brorsan kvällen för oss själva ikväll, så vi får väl se vad vi hittar på. Vi kanske kikar på någon film eller liknande.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback