Ingen fritid här inte

Just nu är har jag skrivkramp i min hand och min hjärna är fullmatad med information som jag hoppas sitter till morgondgens prov. Idag tror jag att jag totalt har pluggat till samma prov i 5-6 timmar, det är inte roligt. Därför tar jag mig en välförtjänt paus nu innan jag snart dyker ner i böckerna igen innan jag tänkte lägga mig.
 
Jag tog dock en paus efter middagen och åkte iväg till gymmet med mamma, eller det var ju mamma som åkte med mig då det såklart var jag som körde. När vi kom dit såg vi dock att passet vi bokat var inställt, vilket var lite synd men samtidigt tur för min del då jag kunde komma hem fortare och kune fortsätta att plugga vidare. Vi kände dock att vi inte bara kunde åka dit och vända så vi körde lite på rodd-maskinen och crosstrainern.
 
 
Ska jag få lite sömn i kroppen är det nog tyvärr bäst att jag slutar skriva med er så att jag kan plugga och krypa till sängs någon gång. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback