Mitten av veckan

Det har redan gått och blivit mitten på veckan, hur skönt som helst. Tackar inte heller nej till en kortare fredag, vilket jag får då jag har nationella efter att skolan egentligen har slutat idag. Jag kommer vara helt slut efter alla dessa prov och inlämmningar som vi har nu under våren. Som tur är så är det bara några få veckor kvar i skolan innan det är sommarlov och ledighet.
 
Idag blir det nog inget stall för min del, överväger att stanna hemma för att plugga under eftermiddagen. Det kan dock komma att ändras under dagen. Ni lär märka om jag åker eller inte.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska bege mig iväg för att möta upp Ebba och sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback