Onsdag och mitten av veckan

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag bra, har lite träningsvärk ifrån igår bara. Men det är skönt, för då vet känner jag verkligen att jag har tränat. Jag får se om jag åker iväg till gymmet idag eller springer spåret, det beror nog lite på hur jag känner när jag kommer hem från skolan.
 
Eftersom att det är onsdag ska jag till stallet och ta hand om lilla grå. Det kommer dock bli senare än vanligt då vi måste vara i skolan till 16 idag. Det är mindre roligt när vi har en massa plugg att göra, så jag förstår inte riktigt deras planering när det gället det. Men det är bara att sätta på ett leende och försöka vara lite trevlig ändå.
 
Nu ska jag gå en sväng med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback