Söndag morgon

God morgon. Jag tror att många av er sover även idag när jag skriver detta inlägget. Själv är jag uppe och har varit det i 45 minuter. Planerna för dagen är lika som igår, jobba i stallet 8-17. När jag kommer hem ikväll ska det grillas lax, hur gott som helst.
 
Som ni vet kommer det vara som igår, dålig uppdatering under dagen. Men jag är hemma ikväll och då kan jag blogga igen, jag tror att ni överlever dagen. Igår hann jag ju fixa ett inställt inlägg, så jag kan hoppas att jag hinner få ihop något nu innan jag åker.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback