Stallet up next

Har precis ätit lunch och ska snart åka iväg till stallet för att ta hand om lilla grå. Jag bestämde mig även för att köra ett pass på gymmet efter att jag varit i stallet då jag känner att jag behöver det just nu och som det ser ut nu blir det nog ett pass för hela kroppen idag. 
 
Vi ska snart åka så jag lär börja göra mig i ordning, jag känner ju inte direkt för att gå ut som en zombie. Eftersom det är helg sitter jag fortfarande bara i en hoodie i sängen med datorn i knäet... 
XoXo//Emma

Kommentarer
Julia Axelsson säger:

Härlig bild! :)

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-04-19 | 00:25:21
Bloggadress: http://nouw.com/juliaaxelsson

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback