Tillbaka till vardagen

Då var vardagen igång igen och för min del är det en hel del nationella prov som väntar inom de närmaste veckorna, vilket inte är jätteroligt... Vi får se det lite positivt och det är att det är sommarlov om 7-8 veckor tror jag att det blir, så det är bara att hålla ut några få veckor till.
 
Idag har jag bara skolan inplanerad, eller okej en video ska såklart spelas in, redigeras och laddas upp eftersom att det är måndag. Jag lär väl även plugga lite inför det nationella som jag har på onsdag samt att jag har en grej till tyskan som bör göras.
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag ska bege mig iväg för att möta upp Ebba och åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback