Torsdagseftermiddag

Äntligen är veckans längsta skoldag avklarad. Under eftermiddagen var det tyvärr inte mycket som blev gjort då hjärnan verkligen var off då vi hade ett hål på 2 timmar. Tyvärr innebär det lite mer arbete hemma, men huvudsaken är allt som ska göras blir gjort i tid. Idag tänker jag dock ta ledigt från pluggandet och bara fokusera på mig själv, utan en massa skola i tankarna. Jag känner att det är precis vad jag behöver just nu.
 
Jag har just nu inga idéer till vad jag ska göra för video på måndag, så ni får gärna kommentera förslag på vad ni vill se. Får dock se när den kommer upp, som det ser ut nu måste vi eventuellt vara kvar i skolan sent för att göra något som jag inte kommer ihåg just nu.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback