Veckans längsta dag

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra. Själv är det bra eftersom att vi får helg efter denna skoldagen. Dock är det veckans längsta dag, så det kommer nog bli en lång dag ändå. Förhoppningsvis blir den inte allt får långdragen. Det blir en liten paus i mittena av dagen då jag sak vara med i ett fotografi som Denise ska ta och sen har våran skola någon tradition med att göra en irländsk folkdans för att välkommna våren.
 
Under eftermiddagen kommer nog även Izor hit, vilket jag tror kommer bli väldigt mysigt. Det ska bli roligt att få se Gucci och honom tillsammans, eftersom att vi bara brukar ha en av dem hos oss och aldrig båda samtidigt.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Alice säger:

Kan inte du ta lite bilder på Gucci och Izor tillsammans? Skulle vara kul att se! :)

Svar: Absolut, det kan jag göra :)
Kram
None None

2015-04-30 | 09:01:59
Bloggadress: http://chaby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback