Äntligen fredag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag bra och himlen är klarblå, vad mer kan man begära på en fredag. Inte mycket enligt mig i alla fall. Hoppas att detta fina vädret håller i sig nu för jag vill gärna rida ute i paddocken och inte inne i ridhuset.
 
Jag har också bestämt mig för att jag ska stressa för att hinna rida idag. Mamma får möta mig i stallet och ge mig mina ridkläder samt en macka och så får hon min skolväska. Jag har sån sjuk ridabstinens så jag vill verkligen rida idag. Detta blir troligtvis sista gången i denna gruppen då jag inte hinner till stallet i tid.
 
Nu ska jag gå en sväng med Gucci innan jag måste åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback