Även denna skoldagen är avkalrad

Då var även denna skoldagen avklarad. Den gick snabbare än vad jag trodde att den skulle göra, vilket är väldigt skönt. Fick också veta att vi får sovmorgon i morgon, vilket inte heller är heklt fel den första fredagen i skolan. Jag tror dock inte att det kommer bli någon ridning för mig i morgon, jag ska försöka lösa det så att jag kan rida. Men jag slutar 15:20 och måste vara i stallet 15:30 samt att jag vill hem i mellan. Jag får se om jag hittar någon lösning eller hur det kommer bli.
 
Nu ska jag äta något och sen ska jag bara slappa och njuta av de sista kvällarna som jag inte kommer behöva plugga. Ni får ha en bra eftermiddag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback