Avslutar för idag

Har precis kollat igenom en massa gamla bilder, både från när mamma var liten men också från när jag och min brorsa vad små. Det är verkligen mysigt att kolla tillbaka, för vissa saker hade jag helt glömt bort. Om man bortser från det har jag inte gjort mycket alls sen jag kom hem från att ha varit hos Vilma en sväng.
 
Hade inte tvättat håret på ett par dagar, så jag kände att det var dags nu. Jag kan dock inte lägga mig med blött hår eftersom att det är nyfärgat. Därför får jag helt enkelt sitta uppe och redigera ett tag, stackars mig. Men detta kommer bli kvällens sista inlägg, så jag tänker säga god natt nu och vi hörs som vanligt igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback