Avslutar för ikväll

Min brorsa har precis gett mig ett stort blåmärke på baksidan av låret då han körde in mig i vardagsrumsbordet för en liten stund sedan. Syskonkärlek på hög nivå... Det är ju inget blåmärke ännu, men det kommer att bli ett i morgon och det kommer bli stort. I morgon är det också den sista dagen innan vardagen och skolan drar igång igen. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna inför det, men som jag sagt ska det bli roligt att få träffa alla igen och att återfå rutinerna.
 
Jag är så trött just nu, även om jag inte gjort något mer än varit i stallet en snabbis vid lunch. Därför tänkte jag ta och släppa ut Gucci och sen krypa ner under täcket. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback