Dags att checka ut

Vi har precis varit ute med Gucci och gått en lite längre promenad, vilket är underbart med den friska kvällsluften. Det är något som alla verkligen borde göra, även om man har en hund eller inte. En kvällspromenad bara för att slappna och rensa hjärnan lite. Själv är jag ganska dålig på det, men jag ska försöka bli bättre då det är så fridfullt och hjälper en att koppla av och få bort den eventuella stressen som man har.
 
Nu bör jag nog ta och avsluta för idag. I morgon ringer nämligen klockan då jag ska ner på stan och träffa Linnea. Det var ett tag sen så vi har en massa att ta igen. Ni får i alla fall sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback