En ordentlig uppfräschning

Det var verkligen på tiden att det fräschs upp lite här på bloggen. Jag tror att det var ungefär ett år sedan det byttes något senast. Därav den nya headern, den nya presentationen om mig, det nya typsnittet samt de nya bilderna på hästarna. Tycker ni att det blev bra? Själv tycker jag att det blev väldigt bra och jag är nöjd med slutresultatet.
 
Under eftermiddagen har jag bara varit ute på altanen och fixat med uppfräschningen av bloggen. Jag tänkte fortsätta på bloggspåret nu genom att fixa lite inlägg till nästa vecka. Om ni har något speciellt som ni vill läsa eller höra min åsikt om kan ni alltid kommentera det så fixar jag de inläggen åt er.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Jättefint!!

2015-08-22 | 18:42:27
Michelle Petersson säger:

Det blev jättebra! Så härligt att "förnya" bloggen lite ibland :D

2015-08-22 | 22:54:30
Bloggadress: http://nouw.com/michellepetersson

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback