God lunch lördag

Idag blev det en ordentlig sovmorgon i och med att jag inte fick mång timmars sömn när vi sov i tältet. Jag är dock väldigt seg nu när jag vaknar vid lunch och det känns som att jag sovit bort hela dagen. Dagens planer är inte förens vid 15, så det gjorde inget att jag sov. Planerna för dagen är att jag och alla som står i samma hage ute på betet ska åka till ridskolan för att spåna våra hästars boxar så att de är klara när vi ska rida tillbaka dem i morgon. Efter det tänkte vi också åka ut till våra hästar och rida ut på en liten längre tur, vilket jag tror kommer bli väldigt mysigt.
 
Nu ska jag ta och redigera videon som ska laddas upp idag och sen ska jag få i mig lite lunch och efter det är det nog dags att åka. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback