God lunch söndag

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon, vilket jag lär få ångra ikväll. Men jag ville passa på eftersom att det är dagen innan skolan drar igång igen. Jag börjar dock inte förens klockan 13 i morgon, så jag kommer inte behöva gå upp jättetidigt för att ta mig iväg till skolan.
 
Planerna för dagen är bara att vara hemma, fortsätta fixa inlägg åt er, sen måste det städas och jag ska finslipa lite på morgondagens video. Jag tror att ni kommer tycka att den är rolig, eller jag hoppas det. Denise och jag spelade in 2 videos när vi var i Sälen, så detta är en av dem.
 
Nu ska jag gå och äta något då jag börjar bli väldigt hungrig. Sen ska jag ta och städa min soffa  då det är ganska skönt om man kan sitta i den. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback