God morgon lördag

God morgon på er. Idag kom jag upp i bra tid, vilket resulterade i att jag hann äta frukost i bra tid. Vi åt äggröra och bacon, lite lyx får man unna sig sista helgen innan skolan börjar igen.
 
Planerna för dagen är att åka till stallet och ta hand om lilla ponnyn. Hann aldrig säga hej till henne går, så nu saknar jag henne ganska mycket med tanke på hur mycket tid vi spenderade tillsammans i somras. Jag skulle även åkt iväg och bowlat med lite människor samt sovit hos en ifrån median, men jag är tvungen att stanna hemma idag så mamma ville iväg och hon tyckte därför att det var min tur att stanna hemma dåjag varit iväg så mycket under de senaste veckorna.
 
Nu ska jag ta och byta om innan jag ska bege mig till stallet för att ta hand om lilla grå. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Jätte fin nu header!

2015-08-22 | 14:55:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback