God morgon lördag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv har jag precis ätit lyxfrukost med äggröra, bacon och champinjoner. Ibland får man ta och lyxa till det, speciellt efter den första veckan i skolan. Jag känner verkligen att kroppen och hjärnan inte är van med att anstränga sig för jag blir hur trött som helst på kvällarna.
 
För dagen har jag inte mycket speciellt inplanerat. Jag ska åka till stallet och ta hand om mitt gråa lilla hjärta och sen ska jag ha teori, men det är det enda jag har på mitt schema för dagen.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska byta om till ridkläder och åka till stallet för att ha teori. Ni får ha en bra lördag så hörs vi som vanligt senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback