God morgon lördag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag hur trött som helst då jag inte fick någon sovmorgon idag. Vi skulle tydligen ta med Gucci och sen skulle vi åka till någon grop där det fanns klipper och liknande som man kunde hoppa ifrån. Det kommer nog bli väldigt roligt och väldigt passande då det är en varm dag här hos oss. Hoppas att detta fina vädret håller i sig nu fram tills att skolan börjar.
 
Nu är det snart frukost och sen tror jag att vi ska börja röra på oss, eller så har jag förstått situationen i alla fall. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback