God morgon måndag

Just nu sitter och jag äter lite frukos. Jag har precis bytt om och klätt på mig och ska bara gå med Gucci innan jag ska ta bussen ner för att möta Denise och sen ska vi sätta oss på tåget mot Stockholm. Vi åker lite tidigare så att vi hinner gå och kolla i lite affärer och äta lunch innan vi beger oss mot grönan.
 
Idag kommer även den första vloggen ifrån Sälen upp. Det blev en för varje dag och jag hoppas ni kommer gilla dem. Själv tycker jag att det finns mycket roligt material i dem. Det kommer komma upp en vlogg varje vardag denna veckan, så det blir nästan som förrförra veckan när det var en video exakt varenda dag.
 
Ska jag hinna till bussen så att jag hinner till tåget bör jag äta upp och börja gå med Gucci snart. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback