God morgon måndag

God morgon på er och för en gångs skull kan jag verkligen säga god morgon igen, för nu är det verkligen morgon. Jag hoppas i alla fall att ni mår bra idag. Själv känner jag att jag inte riktigt är van med att gå upp "tidigt" så jag är ganska seg just nu, men jag har mitt kaffe bredvid mig så jag piggnar snart till.
 
Nu ska jag få klart videon och sen ska jag äta lunch innan det är dags att åka mot den första skoldagen för denna terminen. Det märks att det är fler kurser nu då det är långa dagar som väntar. Jag kommer därför behöva byta dag när det kommer till att rida., eller jag kommer kanske överleva på samma dag men det kommer bli väldigt stressigt då då byter jag hellre dag. Ni får i alla fall ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback