God morgon måndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag bra, är lite trött då jag sitter helt makead och äter frukost just nu. Vi har nämligen fotografering idag och då känner jag inte direkt för att se ut som en zombie. Jag ska också ta och fixa håret, just nu ser det ut som hej kom och hjälp mig...
 
Planerna för idag är att gå i skolan i och med att det är måndag. Det kommer bli en lång dag då vi går från 8 till 16, men det är bara att kämpa sig igenom måndagarna. Ikväll är det även USEK-möte i stallet som jag måste gå på. Därför är mitt schema fullbokat för hela dagen och kvällen. 
 
Nu ska jag äta klart och sen ska jag gå med hundarna innan jag måste åka och möta upp Ebba. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Tuva säger:

jättefin bild! :)

2015-08-31 | 07:25:04
Bloggadress: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback