God morgon onsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Har ni redan börjat skolan än eller börjar ni i morgon? Själv börjar jag på måndag. Jag är inte jättetaggad på att återgå till skolan, men det ska bli väldigt skönt att återfå lite rutiner igen. Det känns som att det verkligen behövs just nu då jag har vänt på dygnet, eller nu har jag försökt börja vända tillbaka det så att jag ska överleva på måndag.
 
Planerna för dagen är att åka till stallet och ta hand om mitt lilla hjärta idag igen. Utöver det tänker jag bara ta en lugn dag här hemma utan att göra något speciellt. Därför kommer jag nog ligga ute på gräsmattan framför serier hela dagen, allt för att bättra på brännan lite innan det är dags för skola igen.
 
Nu tänkte jag snart gå ut och lägga mig på gräsmattan och sola lite då vi har fint väder även idag. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback