God morgon onsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag bra. Jag sitter just nu och äter frukost och då mår man ju alltid bra. Frukost kan vara ett av de godaste ålen på dagen då man inte ättit på många timmar.
 
Snart kommer i alla fall Denise hit och vi ska se på PLL tillsammans och sen ska vi sticka ut i spåret och springa lite. Det känns skönt att börjat träna igen, jag känner att jag verkligen behöver börja träna igen nu efter sommaren. Hela kroppen mår mycket bättre och jag själv känner mig starkare i kroppen. Sen när Denise har åkt så måste jag åka till ICA innan jag ska ut och rida ponnyn nu under eftermiddagen. Anledningen till att jag ska till ICA innan vi ska åka ut till hästarna är för att det är grillkväll där ute ikväll, jag hade glömt bort.
 
Nu ska jag äta upp frukosten innan Denise kommer hit. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback