God morgon på er

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen. Jag ligger redan ute på gräsmattan och solar. Lite mer färg hinner jag kanske få innan skolan börjar, eller det är vad ajg hoppas på i alla fall. Det gäller att passa på nu under de dagarna när solen är framme.
 
Jag tänkte också börja redigera dag 2 av vloggarna uppifrån Sälen nu när jg ändå ligger här ute och inte gör mycket annat. Jag hoppas att ni tyckte den första dagen var rolig, själv tycker jag att det var lite roligt när de går folk i fönstet och vi börjar vinka innan vi sen försöker dra ner kameran.
 
Planerna ändrades dock precis, jag åker en snabbis till stallet nu för jag ska träffa upp Vilma och snacka lite samt att jag tänkte passa på att ta hand om ponnyn när jag ändå är där ute. Så redigerandet och slandet får vänta ett litet tag. Jag blr nog inte borta jättelänge så jag kommer ändå hinna få många soltimmar.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback