God morgon söndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag glad så jag vaknade upp av att solen sken, det är andra dagen på rad och därför får vi vara väldigtglada. Men det sägs att värmen och det fina vädret skulle komma tillbaka nu i Augusti, än så länge verkar det vara sant. Vi får bara hoppas att det håller i sig.
 
Planerna för dagen är att åka ut till hästen under eftermiddagen. Eftersom att underlaget borde ha torkat upp så skulle jag tro att vi hoppar lite idag. Är det fortfarande blött blir det nog lite dressyrtrimm istället. Detta är också den sista söndagen med hästarna, för nästa söndag ska vi rida hem dem. Då blir det en lång dag i stallet då boxarna ska fixas, allt ska hängas tillbaka och utrustningen ska putsas samt att hästarna ska duschas.
 
Mamma håller på att laga brunch, så jag ska gå och äta då det är klart vilken sekund som helst. Ni får ha en br asöndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback