God morgon torsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag lite trött då det blev lite för sent igår. Jag som sa att jag skulle börja ställa om kroppen så att den vänjer sig med tidigare kvällar och tidigare morgnar, det höll i ungefär 12 timmar... Jag måste verkligen se till att ta tag i det om jag ska kunna överleva första veckan i skolan utan att vara en zombie. 
 
Jag har inte haft en heldag hemma på jag vet inte hur länge. Därför tänkte jag inte göra något speciellt alls idag och bara ta det lugnt här hemma. Kanske sticker ut och springer med Gucci sen framåt kvällen, beror på hur mycket energi jag har. Det är ju ganska skönt att bara ligga på gräsmattan och sola istället för att sticka ut och springa.
 
Nu ska jag förflytta mig ut på gräsmattan för att sola lite då v har strålande sol även idag. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback