Hästen är hemma

Hästarna är nu hemma i sina boxar, utrustningen är putsad, schabraken är bytta och hästarna är duschade. Innan jag åkte hem stod jag bara och mös en massa med min älskade ponny. Jag vill verkligen inte lämna över henne till ridskolan igen, för det är så mysigt att få ha henne som min egna. Men vi utnyttjade morgonens väntetid med att ta en sista galopp innan det var dags att rida hem. Vi hann gå några meter innan min ponny fick ta över som ledarhäst. Jag älskar att hon är så cool som hon är, för de andra hästarna fjantade sig medans jag sa åt min häst att gå och då gjorde hon det.
 
Nu ska jag äta min mat och sen redigera dagens video innan jag ska duscha och åka ner på stan för att äta middag med några av de som haft bete. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare.
                    
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback