Hem ljuva hem

Nu är jag hemma igen och jag har bara legat i min säng sen jag kom innanför dörren. Det har varit underbart att vara i stugan med Denise, men det är alltid skönt att komma hem igen. Jag har massa videos att kolla på och en massa egna videos att redigera. Ni kan vänta er en vlogg varje vardag den kommande veckan och jag vill lova er att det är massa roligt material i dem. Bl.a ett klipp från klockan 3 på natten, när vi badar på stranden, när vi har VIP platser till ett lopp som var idag och sen en massa andra klipp som jag inte kommer ihåg vad de innehåller för tillfället.
 
Jag höll på att somna på bussen nu när vi åkte hem, därför borde jag lägga mig nu. Men vi alla vet nog hur det kommer sluta... Ni får i alla fall sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback