Loggar ut för ikväll

Min brorsa ville ha godis, så han och jag åkte till ICA för att köpa det. Jag fick dock med mig naturgodis och en aloe vera, för jag ville gärna vara lite nyttig. Det är ju trots allt bara torsdag och det är dags att börja återfå vardagen, det håller verkligen inte att äta godis och annat onyttigt varje dag. Det har blivit lite för mycket utav det under detta sommarlovet... Därför borde jag verkligen komma igång med att träna igen, men just idag hade jag ingen ork.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och avsluta för idag, för jag är helt slut. Även om jag inte ens gjort något speciellt idag. Ni får i alla fall sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback