Måndagen är avklarad

Har precis kommit hem från att ha cyklat bredvid min hurtiga kompis som sprang hem från mötet. Jag hade cykeln med mig så jag kunde inte springa med henne, annars hade jag lätt gjort det. Jag har också tagit det första steget mot att byta grupp och väntar nu på plats i en grupp för våran ridskoleägare som även är B-tränare i hoppning. Jag tror att det kommer bli roligt att rida där, får dock se när jag kan börja. Nån till fredag blir det nog i den gamla gruppen.
 
Vi hade även skolfotografering idag, vilket resulterade i att jag och mina bruds tog en massa selfies med en clean bakgrund och med bra ljus. Detta gjorde att dagen gick ganska fort, sen kan min rebull också gett mig ltie extra energi...
 
Nu ska jag äta Subway och sen måste jag plugga, får se om det tar hela kvällen eller bara halva... Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback