Packar ur och packa i

Efter en natt i tält är jag helt slut, dels för att man inte sover speciellt bra men också för att vi lade oss vid 4 och gick upp innan 8... Det har dock varit hur mysigt som helst och jag ångrar inte att vi tältade en gång till ute hos hästarna denna sommaren. Vi satt ute och grillade vid midnatt, vi pratade om allt och inget, vi skrattade oss till tårar och såklart hade vi hästarna i hagen precis bredvid oss. Vad med kan man begära?
 
Det har dock lett till att jag inte orkat göra något alls under dagen idag. Eller jag har plockat upp allt jag haft med mig, men har samtidigt plockat fram min resväska som jag bör börja packa under morgondagen. Klockan 8 på måndag går nämligen tåget, någon som vill gissa vart jag ska? Därför är det bara att packa ur den ena väskan och packa den andra väskan. Det är lite jobbigt ibland, samtidigt som jag älskar att vara ute och fara. Jag trivs bäst om det går att planerna in så att jag kan ta hand om ponnyn och vara med mina goa vänner mellan alla olika "resor" som görs.
 
Som jag sa är jag helt slut och tänkte därför ta och avsluta för idag. Jag måste nämligen upp i hyfsat bra tid i morgon då jag måste hinna redigera morgondagens video innan vi ska till det vanliga stallet och fixa lite. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback